JULLOV

Hejsan svejsan!!
Nu har man jullov, guud vad skönt!!
Vi var i skolan idag i ca en timme vi fick våra betyg..
Vet inte direkt om jag är super duper nöjd med mina betyg men de dög väl, och jag fick ju inget F (IG) iallafall.
Vid tio tiden åkte jag och Jossan till stan en snabbis och köpte lite julklappar och sånt..
Vi var inte där alls länge vi var där till ca 12 halv 1?
Av någon konstig anledning så fungerar inte en sak till kameran till att koppla den till datorn utan den lilla grejen har gått sönder... Och nej det är inte en sladd.
Så jag kan inte lägga upp bilder i bloggen och så fast jag kan ta bilder i photobooth och i phonen..
Juste, för en liten stund sen bakade jag cookies och dem blev feeett goda!!!
Asså jag kan verkligen inte fatta att det är julafton om 4 dagar!!
Men ni får ha det så bra!!!
Vi höööörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0