Tisdag

Idag är det Tisdag som ni vet säkert! Jag har inte gjort så mycket, typ varit i skolan.. tagit det chill. För jag gjorde inte matte provet som de andra i klassen så jag chillade lite haha. Och idag har vi också haft jul bord. Tydligen så var det 40 olika rätter enligt min lärare.. Men de var gott iallafall! Sen kom jag hem och såg film och spela spel.. nu pluggar jag till musiken. Imorgon så ska jag troligtvis shoppa med Tilda ifall hon kan. Kommer nog handla julklappar och kanske kläder till Lucia uppviningen, mamma har kanske redan köpt en tröja men jag kommer kanske köpa smink och lite annat till uppvisningen! 


Vackert var ordet!!


//Olivia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0