Tack coca cola för att ni tar bort mina sjuka känslor!

Jo så äre. Sånt e livet. Haha, nej men jag får konstiga och jobbiga kännslor när jag är sjuk och jag vaknat eller när jag drömmer. Och jag blir typ skit skraj, men då bedövar Coca Cola kännslorna! Tusen tack kära coca cola! Haha, det lät lite fel men får ni lite obehagliga kännslor när ni är sjuka och ni sover??! Jag är rädd!




/Olivia

P.s, Tilda glöm att jag kommer bli mulad!! Du kanske kommer sitta och skratta åt tanken, men skrattar bäst som skrattar sist. Jag vet att det inte är jag som kommer sitta och böla i  en snöhög sen! MOHAHAHAHA känn hur pressen ökar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0