TAAGGAA

Snart är det träning och det är den sista träningen innan vi åker till Göteborg med teamet kan man säga.
Är så jävla taggad!
Idag har jag varit i skolan, och nu påvägen hem när jag gick med Kajsa så snöade det och det var as kallt!
Snart ska jag ta bussen till salem och packa det sista till Göteborg!
Jag kom nyss på att jag ska till tandläkaren på Måndag och dem ska dra ut en tand eftersom att jag har en för mycket där bak visdomstanden så att den tanden som dom ska dra ut gör så att visdoms tanden inte kan växa fram så det är ju på ett sätt bra att dem ska ta ut den!!
På NO sa våran lärare att vi ska någon gång få se på ett riktigt gris hjärta osv, men han skulle bara köpa in några hahaha och då ska vi skära i de och aa ni vet glo på saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0