Praon

Hej! Idag var det sista dagen på praon.. nästa vecka ska jag praoa på ett annat ställe. (på en resturang) Det ska väl bli kul men jag kommer sakna dagiset så sjukt mycket. Det var verkligen inte som jag hade trott, det var verkligen super kul, både fröknar och barn har varit jätte snälla! Sista dagen idag så bakade jag Ebba och Moa (klasskamrater) med några barn och sen har vi också grillat korv osv! Den här veckan har gått otroligt fort. Tråkigt! Det var jätte jobbigt att säga hejdå till barnen. Men dem var jätte gulliga och vi fick en påse med ett påskgodis i! Blev lite smått rörd haha, :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-06 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0