Tråk, tråk, tråk, tråk, tråk

Hellö!
Idag har jag varit i skolan och jag kan inte säga att det var den ''bästa dagen'' direkt..
Dagen har varit skit tråkig tycker jag.
Vi ska skriva en SO-rapport till Pia som ska ''MAX'' vara sex sidor... Och sen fick vi NO frågor fast dem är jag klara med!!!
Jag känner att jag är sur på allt å alla just nu!
Fuck my life. JUSTE JOOOOKING
Nä men den här dagen har faktiskt varit rent ut sagt SKIT tråkig.
Imorgon har vi studiedag men jag måste ju göra SO-rapporten...
Nyss så gjorde jag en lime cheesecake som ska stå över natten i frysen till imorgon så imorgon ska jag äta en massor av cheesecake.
Någon som vet varför det heter cheesecake? det är ju inte ens en ostkaka.?
Jag har tänkt på det länge faktiskt, haha, ointressant det jag skriver? JOOOO TACK men jag har inget mer att skriva.. See ya
Förstår inte den hära bilden... jag tar ju kort med en kamera som inte ens fungerar..? epiiic FAIL

Kommentarer
Postat av: Sara

Mums med cheesecake :D det heter cheesecake för att det är massor av philadelphiaost i haha :D

2012-03-16 @ 11:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0