14 saker om mig


*Jag äter alldeles för mycket sötsaker!!
*Jag kan bli väldigt rädd oså för saker o ting.
*Jag älskar konståkning o har svårt för att sluta om jag tröttnar eftersom att jag har gått sen jag var 4a o nu är jag 14.
*Jag kan nästan inte lita på någon!
*Jag är väldigt rädd för döden men försöker att inte tänka på de
*Jag är bakgalen!
*Jag har ALDRIG sjungt seriöst för någon!!
*Jag äter nästan ALDRIG frukt fast jag ska äta en kiwi nu..
*Jag HATAR rökare får damp på dem!! 1. DE STINKER 2. NI FÅR ÄCKLIGA GULA TÄNDER 3. JAG BLIR YR AV LUKTEN!!!
*Jag gick i en musikklass förut där man sjöng i kör men slutade pga att de var tråkigt å nu går jag i världens bästa skola!!
*Jag vet vilka som ljuger för mig så jag vet de men säger inget!!
*Jag shoppar varje vecka typ.
*Jag blir oftast rädd när jag har sätt en läskig film och tror att det ska hända på riktigt hahahah.
*Jag älskar min familj, och just nu åker Emelie hem från London och jag har saknat henne jävligt mycket får panik när hon är borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0