Min jul

Hej, hur har eran jul varit? Min var helt okej. Jag tog det mest lugnt och såg på film, åt god mat och öppnade paket. Jag blev nöjd över mina presenter. Idag så har vi haft besök av mina sysslingar och släktingar! Det var kul att få träffa dem igen! Vi åt mat, tog fika och öppnade paket! Nu sitter jag här och tråkar lite framför datorn. Lyssnar lite på musik och för över bilder. Blir stressad när jag börjar tänka på att skolan börjar om ungifär två veckor. Ush, vill inte ens tänka på de. Massa prov och skit! Hahah, nu ska jag tänka åp nuet. Fast imorgon ska jag och Tilda åka in till Stockholm och gå på bio och se 'New Year's eve.' De ska bli najs!




//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0