Mmmmm

133 frågor.

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? - yes booox!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja.... tyyp
Hur många har du varit riktigt kär i? - Heheeeee vet inte!
Är du kär just nu? - mmmm ja nej ja nej ellerr???

- Tio frågor om dig själv

Namn? - Tilda
När fyller du år - 15 september
Några piercingar? - Naveln och i örorna!
Vad har du på dig just nu? - Svarta jeans och ett svart linne
Vilken årstid är bäst? - Sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?- Sova längee och bara Chiiiiiiilla
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina ögon och IBLAND min kropp :P
Vad är du bra på? - vet faktiskt inte ska nog funderaa på de.. kanske ehmm typ att jag är mej själv?
Vem älskar du mest på denna jorden - Familjen, släkten och vännerna!!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Men någon faktiskt!

- 5 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Ingeen tror jag, kanske Olivia men inte allt men mest!!
Vem är den roligaste av dina vänner?- Kajsa, Ellinor, Olivia, Jossan, Sarah, Nanna och måååånga andra!!!
Vem är snyggast av dina vänner? -  haha vet intee!
Vem är mest partyprisse? - skulle nog tro att det är Kajsa kanske för hon gillar att dansa oxå hahahahah
Vem av dina vänner är mest "evil"? - ?

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Alla i min familj?
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja
Vem är farligast i din familj - haha det är nog jag själv!
Vem ser roligast ut i din familj? - hahahaha whaaat?
Vem är coolast? - Jag och min storesyster!
Har ni något husdjur? - nepp
Mest gemensamt med? - allaaa
Underhållningen? - Pappa nog
Sover du oftast med? - ää??? mig sj?
Roligaste kvällen med familjen? - haha vet nt!

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - SKOLAN fast vi hade show idag!!
Vad ska du göra ? - Äta, kolla på tv, duscha och sen typ sova?
Har du gjort något dåligt idag? - nae
Vad har du ätit idag ? - allt möjligt!! :P
Har du duschat idag? - nää fast ska de nu typ!!
Är du trött nu? - ja
Vad händer i morgon? - SHOW I SKOLAN
Går du i skolan? - aa
Har du varit i skolan idag? - ja

ANNAT

Hur mår du just nu? - bra
Har du piercat dig? - nej men dem på navel piercing stället och där jag tog i örorna
Är du hungrig nu? - aa
Vad är klockan nu just nu? - 18.00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Olivia K-H
Vem ringde du senast? - Olivia K-H
Vem sms:a till dig senast? - Moa H

ÖVRIGT
Gillar du punk? - öö naaa
Har du sminkat dig idag? - YES!

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ah
Vilket är ditt favoritband/artist? - Ronpope, Ulrik Munther, Justin Bieber, Obadiah Parker och 3 doors down
Vad gillar du för musik? - olika

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - gud ja!!!
Har du fler än 5 tröjor ? - A!?

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - neeeej
Använder du ögonskugga? - neeeeej
Använder du kajal? - yepp
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - njaa
Använder du mousse? - typ aldrig!
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - neepp
Använder du parfym? - varje dag!
Använder du läppglans/läppstift? - aa ibland så
Använder du brunkräm? - naa
Använder du rouge? - naa
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar när jag orkar
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - neej fast jo ibland fast inte efter jag har duschat?

KÄRLEK

Är du kär just nu? - kanske de kanske!!!
Har du kysst någon idag? - neeej
Har du ett förhållande? - neeeej
Är du romantisk? -HHAHAHAAH ASSOO
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Båda
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - neepp
Vem sov du senast bredvid? - veeet inte
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? - eeehm vet inte hahahhaha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - NEJ
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - snygga kläder! hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0