tråk.

Jag har skit tråkigt just nu, ni anar inte hur tråkigt jag har det! Nu ska jag städa mitt rum och hoppa in i dushen. Sen ska jag packa.. ska till Tilda och sova där! Vi har team tävling imorgon och då åker jag mede henne! Jag ska inte vara med på tävlingen för jag har ju varit sjuk under några veckors tid men jag ska titta på och nog åka uppvärmnings block iallafall! Hoppas det går bra för de andra! Jag kommer ta med kameran och fota teamet när de åker också!!
När jag är hos Tilda så har vi nog jätte mycket att göra, fixa en julfilm, ta bilder (kommer ta med min kamera också), göra smothiees, se film, äta ontyttingt, träna på något coolt trick (haha..) Och mycket mer!!


Jag och lill-brorsan! Hahahaha! Ignorera att jag ser ut som en mongo..



//
agent 007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0