Onsdaaag

Idag är det Onsdag och jag har inte gjort ett skit.
Längtar till träningen imorgon.. kommer förmodligen gå på den!
Vet ni jag hatar Facebook... Fast jag är inne på det rätt så ofta så hatar jag de.
Dem förstör mina betyg och min framtid! nejnejnej... Skämta.. ta det lungt amen kom igen sluta tjata men ja!!! MEN FÖR I ******* LÄGG AV hahahahahahahhaah skämta i.g.e.n
Men jag blev sugen på tonfisk hahahah random? a
Slog precis upp ett ord alltså ett annat ord för konstig jo Kuriös...
Jag är kuriös.
Och jag är ju lite drulle nä skämta... skämtar hela tiden och om vi undrar så betyder drulle larvig. då vet ni!
aDjÖöÖö
make animation


Kommentarer
Postat av: GlitterLover

ohh, älskar ghostbusters!

2011-11-23 @ 21:02:50
URL: http://glitterlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0