The voice Sweden...

Idag var vål klass ''bjudna'' eller vad man ska säga till att vara publik på det nya pogramet som ska
sändas snart på kanal 4... Dem visste inte riktigt vilket satum det skulle visas men men..
Det var väl helt okej fast vi fick inte se bidragen utan vi skulle applådera hela tiden, fick lite ont i
händerna... Juste juryna är Ola salo, Magnus Uggla, Carola och rapparen Petter!!
Kunde inte gå på träningen idag för de där slutade vid typ 4 och vi var i skolan halv 5 och träningen
började halv 5.. Jag ock Kajsa fick cykla i mörkret buhu..
När jag hade varit hemma en stund så blev jag hungrig och lagade mat gjorde en pasta sås som betod
av: Lök, bacon och creamfreiche och pasta såklart!
Det blev gott!
Ska typ duscha snart och sen kolla på TV och kanske lägga mig sen är väldigt trött.
//TILDA


Kommentarer
Postat av: Anna

Sådär, gjort idag?

2011-11-09 @ 19:24:26
URL: http://annazplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0