Tilda har tråkigt! :D

STEG 1
Namn: Tilda
Bor: de du!
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Brun
Civilstatus: Singel

STEG 2
Skor som du bar idag: Kängor
Rädsla: hmmm Vet inte men är rädd för döden..
STEG 3
Första tanke när du vaknar: Godnatt. oxå somnar jag om
När somnar du: Olika
STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
McDonalds eller Frasses: Donken?
Vans eller Converse: Converse
Steg 5
Svär du?: jaaa
Sjunger du ? Aaaaalltiiiiid
Duschar du varje dag? Nä varannan typ
Röker du?: NONONONONO
Gillar du skolan?: JA faktiskt :D
Har du bra självförtroende?: Beror på inte ba jag är snyggast och så...
Kommer du överens med dina föräldrar?: Njaa ibland.. men aa rätt så ofta!
STEG 6
Har du under den senaste månaden.. Druckit alkohol? NONONONONO
Rökt?: NONONONONO
Shoppat: Ööö JA?!
Ätit en hel ask müsli?: Hmm vet faktiskt inte :D
Ätit sushi?: NONONONONO
Stått på scen? Jepp
Skejtat: NONONONONO
Bakat?: Ja
Stulit : NONONONONO
Kysst någon?: NONONONO
Kramat någon?: Ja
Haft sex?: NONONONO
STEG 7

Har du någonsin..Varit full?: NONONONO
Blivit kallad hora? NONONONONO
Blivit nerslagen? NONONONONO
Busringt någon?: Ja.... tyyp
Gjort något som du ångrade?: Hmmm nää tror inte de
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Njaaa NONONO nä de tror jag inte maybe baby
Kastat en sten på nån ruta?: A du vet... -.-
STEG 8
I framtiden..Namn på barn? Simon, Chloe, Nelly och Vanessa
Vad vill du bli när du blir gammal? Frissör eller något annat...

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Familjen...
Antal CD-skivor du äger? 1
Antal piercings?: Öronen, naveln.
Antal tatueringar?: Ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 2 gånger typ
STEG 10
Vad ska du göra i sommar (2012) ?: Bada sola, kanske åka till USA men bara KANSKE
Vad ska du göra i vinter?: Hmm mula Oliva hahah ne skämta vet inte!
Vad gör du efter gymnasiet? Åker till USA och hittar en rik man och sen gifter vi oss, fast vi gifter oss 5 år efter eller nåt sånt! ;)
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Jaaa de tror jag
Vad händer till helgen? Julmarknad och träning!
Vad vill du helst göra just nu? Åka skridskor och shoppa och åka utomlands 
STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? haha maybee det skulle väl vara trevligt!
Vad tittar du först på hos killar? Personlighet och lite på utseendet
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Men vad var de för fråga? men ingen av mina kompisar utan jag?! jag ska ju gifta mig med en rik man!
Vem är den perversaste person du känner? Vette faaaaan
Hur många gånger har du varit utomlands? Ojj mååååånga gånger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0